Minu Erakogu

Ma pole kunagi niimoodi mõelnud. Need esemed on lihtsalt vanaemadelt saadud. Tegelikult moodustavad need minu erakogu. Esimene pärl on mu elukaaslase vanaema vanaema kootud linasest silmapesurätt, puuvillase heegelpitsiga. Tikand on juba mõnest kohast kulunud, kuid siiski veel loetav.  Vanus vanaema arvates umbes 100 aastat. Selliseid ilusaid esiemade töid oli tal veelgi aga ma ei suutnud temalt rohkem ära nuruda🙂

heegelpits

Teine pärl on vanaema enda kootud meeste kirikindad. Minu arvates super töö, kuna mulle endale silmuskudumine ei sümpatiseeri.  Kindad on kootud 3kordsest villasest lõngast, suht pehmes koes.  Pöial kiiluga, siin-seal mõni auguke kuid parandatavad.

kirikindad

Suure huviga ootan veel vanaemade annetusi oma erakogusse:)

Lisa kommentaar

