Muhu moodi tubakakott

Näiteks kandsid sellist kotti vaesikute pruudid, kes enne pulmi kott kaelas käisid külarahvalt villu küsimas. Vastutasuks pakuti pererahvale tubakakotist oma kasvatatud tubakat.

Koolitööna saime ülesandeks teha tubakakott kasutades muhu mustreid.  Peale mitmeid skeeme ja sobituskatseid, valisin “Meite Muhu mustrid” raamatust lindudega sukakirja. Valik oli väga raske, sest kõik mustrid olid nii ilusad! Kuna oli tegu Muhu mustriga, siis minu arust see lausa nõudis oranži,  rohelist ja roosat. Kavandi järgi tundus tulema väga superluks kott. Kotipõhja heegeldasin ovaalse, et jääks linnukesed hästi näha. Ja siis ma heegeldasin ja heegeldasin, kott muudkui kasvas ja kasvas. Lõpptulemus üllatas ennast ka. Valmis sai sihuke tubakakott, millega annab tervet valda tubakaga varustada. Puudu jäi vaid seljakotile omased rihmad. Minu kujutluspilt nägi ju ette peent väikest kotikest. Kuna tehtud sai see töö suure armastuse ja hoolivusega, hakkas  XXL suuruses tubakakott peale ehmatusest toibumist mulle meeldima. Ikkagi minu nunnu! Kotipaelaks punusin Ponimuse.
tubakakott
Kooli naastes selgus, et Võru tsikkidel on tubakakotid veelgi mahukamad kui minul. Ju seal siis rahvarohkemad vallad kah🙂

Lisa kommentaar

