minu esimesed triibulised

Kudumine ei ole minu jaoks, sellele sain tõestust kui saime koolis ülesandeks sokid kududa.  10 minutit kudumist ja ma võin püstijalu magama jääda, lihtsalt liiga rahustav tegevus vist. Muudkui tõstsin poolikuid sokke ühest nurgast teise ja seda terve suve. Tänu pooleteise nädala pikkusele hambavalule said lõpuks siiski sokid valmis. Aega kulus ainult 3 kuud🙂 Hirmuga mõtlen järgmisele õppeaastale, mil meil tuleb kududa sõrmkindaid.

Sokkide triibustiku mõtlesin ja kujundasin ise. Punase värvi panin siia selleks, et muuta sokid veidi särtsakamateks ning mu lemmikvärv on ka juhtumisi punane. Alustasin 2:2 soonikust, kand on nn “saksa kand” mis käib kokku ühtlase ümara kahandusega soki varbaosas.  Lõng on 2kordne maavillane, vardad nr. 1,25.

SAM_6169

Kui keegi raatsib mulle kudumisegeene annetada, olen pakkumistele vägagi avatud.

Ehk suudan siis veel mõned triibikud valmistada.

One response

Lisa kommentaar

